Monday, October 3, 2011

Bayangkan kalau...

Tajuk 'Bayangkan kalau...' tu kita tinggal dulu untuk 1 minit.
Ni Ayid nak cerita pasal cuti November December kite ni.
Tak lain tak bukan kalau tebal kan lemak macam Amal tebal kan lemak die jugak. Tak caye pandang bottom die.
Kalau dulu besar tapak tangan aku, sekarang besar muka aku.

Cuba compare muka anda dengan bottom Amal. Pastu amik gambar masuk pesbuk.
Ehem.

Macam biasa bila cuti cuti malaysia macam ni semua orang memang dah capai tahap MAX punya malas untuk belajar. Lepas balik sekolah pada hari terakhir, semua dah berazam malas nak belajar untuk 2 minggu, lepas 2 minggu sambung belajar sebab next year ada exam penting. Tapi malas dah kuasai diri. Jadi macam tu lah cerita die.

Pastu bila dah masuk sekolah semula, baru la menyesal.
Hmm.

Cukup 1 minit dah? Sekarang kita sambung Bayangkan kalau...
Sebenarnya tak banyak cerita pun, tapi sebab nampak buku cerita tulis Bayangkan dengan tulisan die yang sangat kewl. Berlilit lilit. Cantik ( tipu ).

Cuba korang bayangkan kalau korang memang hidup perfect.
heh heh heh.
Eh aku punya suka la nak bayang bayang kan benda2 macam ni.

Kalau la rumah kita macam :


HALAMAK ( kena caps lock kan baru nampak macam fuyoh sikit)

Kalau la aku dapat rumah macam ni..
lama dah aku jual dengan harga 2 kali ganda harga sebenar.



Ke macam ni ke.
Ni kene jual mahal sikit sbb tepi tasik ada asap.
Kalau dah macam ni kena la sikap


...belagak sikit.
baju hitam tu saya. Biru tu amal.
aku ada sideburn. hmhm suar kembang. tapi elok dari amal. nombo plate amal cabut heh heh.

Rupa2nya semua mimpi indah yang takkan jadi nyata (buat masa skrg. ni kene kawin dengan orang kaya)



kejut kite.



Gambar the sims3. rumah betul2 takde yg lawa. selain gambar rumah brad pit



(post dari biarakucakap jugak)