Monday, October 3, 2011

Hai everibadi

FINE FINE....aku lonley.
Tau dah blog ni aku dah lama tak usik. Ni pun sbb darleen yg cakap masih wujud lah blog ni.
huuuu~

Ok

FUHHHH~~~~ (tiup habuk la konon)

Tadi aku tengok 'sweet 16 world class'
tapi umur die 21.
tak jadi masalah sbb.........(takde sbb)

Untung la jadi orang kaya en.
Bapak kaya.
Mintak lah pape pun, mesti dapat punya. Tak dapat boleh merajuk, esk bapak buat seprise untk kasi hadiah.


Anyway(ewah),
die punya bday party kat hotel mahal.
tak sbnrnya aku tak tau kat mana. aku tengok separuh jalan.

Bapak die tanya,
"Hah, berapo dollar parti yang anak aku nak buat tu?" katanya kepada si organizer sambil hisap rokok dan betulkan spek yang senget. oh ya, sambil betulkan spek rayban(tipu).

"ohh encik..parti itu saya sedang uruskan dengan bagus, akan tetapi....harga die pada mulanya hanyalah 30ribu, tapi....saya rasa kena tambah sikit...macam mana?" kata si organizae sambil memandang buku nota die(dan menjeling sikit ke arah anak perempuan nya)

"Jangan pandang anak saya(tak aku tipu). Oh yeke....saya tak kisah, asalkan parti anak saya hebat. Boleh kalahkan parti kawin Siti NurHaliza, saya tak kisah. Berapa? 100ribu? saya bayar"

(hasil subtitle)

die orang UK. tak...bukan ulu kelang atau ulu kampung.
kalau die kata 100ribu(atau paun ke apa), maksudnya, kat Malaysia.............


700ribu.
kau bayangkan aku boleh beli
-ipad2
-tempah awal2 iphone5 melalui yesasia.
-galaxy tab
-galaxy s2
-x-box
-wii
-game the sims 3 yang ori

dan lain222!!!!!!!
tu cumalah berkos bawah 10 ribu sahaja.


Walhal aku disini......
ada RM2 dlam beg dompet.




bye (emo)